Recenzie Anna in vesmant de sange de Kendare Blake

Cas Lowood a mostenit o vocatie neobisnuita: uciderea celor morti. La fel ca tatal sau, Cas strabate tara in lung si-n lat impreuna cu mama lui, o vrajitoare inofensiva, si cu pisica lor, care simte prezenta duhurilor. El cerceteaza legende si folclor local, incercand sa tina pasul cu mortii criminali, evitand lucrurile enervante precum viitorul si prietenii.

 Cand ajung intr-un oras necunoscut cautand o fantoma pe care localnicii au botezat-o Anna in Vesmant de Sange, Cas se asteapta ca totul sa decurga conform planului: urmareste, vaneaza, ucide. In schimb, el descopera o fata prinsa intr-o urzeala de blesteme si manie, o fantoma cum nu a mai infruntat niciodata. Inca mai poarta rochia pe care a imbracat-o in ziua din 1958, cand a fost ucisa cu salbaticie, o rochie odata alba, acum siroind de sange.

De cand a murit, Anna i-a ucis pe toti cei care au indraznit sa paseasca in casa parasita, in stil victorian, in care locuise. Insa lui, dintr-un motiv oarecare, ii cruta viata.

Recenzie:

Anna în Veşmânt de Sânge, a fost un volum pe cât de înfricoşător şi misterios, pe atât de drăguţ şi amuzant. 

Imediat după moartea tatălui său, Cas îşi ia rolul de aşa zis moştenitor la meseria de a ucide fantomele de pretutindeni. 

Diferite legende locale, îl ajută pe Cas să afle cât mai multe informaţii despre fata în rochie albă, pâtată de propriul sânge, ce a ucis un numar foarte mare de oameni, fie ei adolescenţi dornici de cunoaştere, fie ei oameni ai strazii.


"Pare atât de fragilă, în comparaţie cu ceea ce era, dar nu se dă înapoi, nici nu-şi desprinde privirea dintr-a mea. Nu se teme. E tristă, dar şi curioasă, la fel ca fata din fotografie. Mă întreb cum o fi fost când era în viaţă, dacă râdea uşor, dacă era inteligentă." -Cas
Relaţia ce se creează între Cas şi Anna, este draguţă şi imposibilă în acelaşi timp. Am iubit conversaţiile haioase dintre ei doi.

În încercarea de a-i afla slăbiciunile pentru a o anihila la fel ca pe celelalte fantome, Cas descoperă trecutul tulburâtor ce a distrus-o pe Anna. 



"Zambesc şi zâmbeşte şi ea, după care îşi îndeasă părul după ureche cu un gest atât de viu şi de uman, încât mă face să uit ce vroiam să zic." -Cas

Anna se dovedeşte a fi una din cele mai puternice fantome cu care Cas a avut de a face în ultimii ani şi dorinţa de a o ucide se risipeşte când ajunge să o cunoască pe adevărata Anna. 




Ma faci să-mi doresc lucruri pe care nu le pot avea." -Anna.

Anna in vesmant de sange a fost o carte pe care am citit-o cu sufletul la gura. Pentru aceasta carte am ignorat ceasul care-mi spunea ca trebuie sa dorm, iar eu, in schimb, ii promiteam ca o sa mai citesc doar un capitol care cu timpul deveanea mult mai mult decat un singur capitol, ajungand sa termin cartea intr-un timp scurt. Un volum usor de citit. Va recomand aceasta carte cu drag! 

You May Also Like

0 comentarii