The Harry Potter Spells Tag

1. Expecto Patronum
O carte din copilarie cu care ai multe amintiri placute.
A fost prima carte pe care mama mi-a cumparat-o. Inca de mica simpatizam cartile si i-am spus mamei ca vreau o carte. Asta a fost prima. Citeam cu voce tare toate povestile pentru ca asa ne spunea doamna invatatoare sa facem. Citeam jumatate de poveste pe zi sau chiar una intreaga. 

2. Expelliarmus
O carte care te-a luat prin surprindere.
Nu este chiar doar o carte, este intreaga serie Fortele raului absolut de Kelley Armstrong. Primele carti pe care le-am citit. Am adorat intreaga serie si a ramas preferata mea. 

3. Prior Incantato
Ultima carte pe care ai citit-o.
O carte cu nuvele pline de emotie cu sfarsituri neprevazute.

4. Alohamora
O carte care te-a introdus intr-o lume noua.
Avand tema vrajitorilor, multi considera ca Testul fierului se aseamana cu Harry Potter, dar nu este deloc asa. Este o lume total diferita.

5. Riddikulus
O carte amuzanta pe care ai citit-o. 
Foarte amuzanta aceasta 'carte'.

6. Sonorus
O carte de care crezi ca toata lumea ar trebui sa fi auzit.
Nu pot sa ma hotarasc care din cele doua. Unii le-ar considera carti pentru copii, asa este, dar ele ascund in spatele randurilor, teme importante pe care fiecare om ar trebui sa le stie. 

7. Obliviate
O carte al carui spoiler ai vrea sa-l poti uita.
Vreau sa uit spoilerul acela neaparat.

8. Imperio
O carte pe care ai avut-o de citit pentru scoala.
Am avut multe carti de citit pentru scoala, le-am citit pe majoritatea, insa prima a fost Viata la tara

9. Crucio
O carte a carui citire a fost dureroasa.
Nu cred ca pot descrie sentimentele pe care aceasta carte mi le-a transmis. 

10. Avada Kedavra
O carte care poate ucide.
Cu siguranta, ma veti intelege daca va spun ca am plans in hohote, cu suspine si servetele langa mine, ca un copilas. Mai mult ca la Titanic, pe cuvant.

You May Also Like

0 comentarii